اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

به گزارش خبر فوری و به نقل از خبرآنلاین، جین فوندا یکی از سرشناس‌ترین بازیگران زن سینمای جهان است که نخستین بار در ۳۵ سالگی برنده جایزه اسکار شد.او که هفته گذشته پا به ۸۰ سالگی گذاشت درباره دوران کودکی و نوجوانی سخت خود صحبت کرده است. او گفت: «من هیچگاه تصور نمی‌کردم که به ۳۰ سالگی برسم. فکر می‌کردم که زیاد عمر نخواهم کرد و در تنهایی و شاید با گرفتاری به اعتیاد از دنیا خواهم رفت. در تصورم نمی‌گنجید که ۸۰ سال عمر کنم و همچنان سرزنده، سلامت و در حال کار باشم. قدردان این نعمات هستم.»
ادامه خبر
  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی