اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ترون تحلیل آینده

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۴۱ ب.ظ

ارز دیجیتال ترون (Tron) نوعی سیستم سرگرمی غیرمتمرکز و پلتفرمی برای اشتراک گذاری محتوا است که با استفاده از تکنولوژی بلاک چین و شبکه همتا به همتا (Peer to Peer) کار می‌کند. این پروتکل به تمامی کاربران امکان انتشار، ذخیره سازی و مالکیت دیتا و محتوا را به صورت کاملاً رایگان، غیرمتمرکز و خودکار می‌دهد.

 

می‌توانید Tron را به عنوان نسل بعدی شبکه های اجتماعی در نظر بگیرید که با استفاده از آن می‌توانید محتوا تولید کنید و آن را با دیگر افراد در هر نقطه از دنیا به اشتراک بگذارید. ترونیکس یا TRX واحد اصلی حساب ها در بلاک چین ترون است و در واقع پولی است که برای تولید محتوا به شما داده می‌شود. این ارز دیجیتال رمزنگاری شده با نماد TRX شناخته می‌شود. در این مقاله ما شما را با ارز دیجیتال ترون و ویژگی های مختلف آن آشنا خواهیم نمود.

 

ارز دیجیتال ترون چیست؟


برای درک بهتر ارز دیجیتال ترون بهتر است که از مبانی اولیه آن آغاز کنیم. پروتکل TRON در میان بزرگ ترین سیستم عامل های مبتنی بر بلاک چین دنیا قرار دارد. این شبکه بسیار مقیاس پذیر و دارای توان عملیاتی زیادی است. یکی از محتواهای تولیدی توسط ترون برنامه های غیرمتمرکز (DApps) است. ترون قادر به پشتیبانی طیف گسترده‌ای از برنامه های غیرمتمرکز در شبکه خود میباشد.

 

افرادی که طرفدار شبکه‌های اجتماعی، بازی‌ها و دیگر سرگرمی های آنلاین هستند در آینده حتماً از کارایی شبکه ترون لذت خواهند برد. در حقیقت کاربران با استفاده از شبکه Tron می‌توانند اپلیکیشن و برنامه‌های غیرمتمرکز برای این سرگرمی ها را بسازند.

 

امتیازات ارز ترون چیست؟


با استفاده از ارز دیجیتال و قیمت ترون نه تنها شما می‌توانید محتوای تولیدی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، بلکه به شما به عنوان تولید کننده محتوا و دیتا پاداش نیز داده خواهد شد. این مدل دقیقا نقطه مقابل عملکرد شبکه های اجتماعی سنتی همانند فیسبوک است که در آن از محتوای تولیدی کاربران برای بدست آوردن منافع خود شبکه استفاده می‌شود. اما وقتی شما از ارز رمز پایه ترون استفاده می‌کنید کنترل دیتای شما دست خودتان است و برای دیتا و محتوا تولیدی به شما پاداش داده خواهد شد.

 

Tron اهداف بلند مدتی دارد که از 6 فاز تشکیل شده و گفته می‌شود که توسعه آن تا سال 2027 میلادی طول خواهد کشید.

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی