اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۱۵۱ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

دنیل ۵ ساله مدتی است درگیر مبارزه با یک بیماری سخت است. او یک تومور مغزی بدخیم دارد. حالا مادرش برای کمک به او میخواهد شگفت زده اش کند. دنیل عاشق رایان رینولدز هنرپیشه هالیوودی و بازیگر فیلمهای مردان ایکس و خواستگاری است. فیلم حاضر مربوط به لحظه ای است که رایان رینولدز با دنیل تماس میگیرد و او را غافلگیر می کند.


ادامه خبر

  • اخبار فوری فوری


«هیولاهای هیتلر: تاریخ ماوراءالطبیعۀ رایش سوم» عنوان کتابی محقّقانه و حجیم است که دربارۀ یکی از هیجان‌انگیزترین موضوعات هفتاد سال گذشته، یعنی ارتباط میان حزب نازی و ماوراءالطبیعه نوشته شده است. این موضوع در فرهنگ عامّه، هم در قالب ادبیات داستانی (مثل ولفنشتاین، پسر جهنّمی، آسمان آهنی و ایندیانا جونز)، و هم در قالب آثار فراوان و مبتذلِ شبه‌علمی منعکس شده و مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است. وقتی به بررسی آکادمیک این موضوع می‌پردازیم، حقایقی شگرف‌تر از خیال‌پردازی و افسانه بر ما مکشوف می‌شود که در اینجا به معدودی از آنها اشاره می‌کنیم.
چرا هیتلر توجّه وافری به ماوراءالطبیعه داشت؟
در دهۀ 1930 هیتلر در کتابی تحت عنوان «جادو: نظریه، تاریخ و کاربرد» حاشیه‌های فراوانی نوشت و زیر بعضی از قسمت‌های کتاب خط کشید؛ مثلاً این جمله: "کسی که تخم شیطانی درون خود نداشته باشد، هرگز قادر به ایجاد یک جهان جدید نخواهد بود."

ادامه خبر
  • اخبار فوری فوری


مراسم افتتاحیه فیلم ساعت ۵ عصر اولین ساخته مهران مدیری در حالی برگزار شد که شهرزاد دختر این کارگردان نیز در مراسم حضور داشت و برای اولین بار است که دختر مهران مدیری در چنین مراسمی حضور می یابد.


دیدن تصاویر

  • اخبار فوری فوری


سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: تاکنون بیش از 100 نفر به صورت کاروان‌های کوچک از شهرهای خراسان رضوی در قالب کاروان زائران پیاده وارد مشهد شدند.

به گزارش سایت مشهد فوری، حسین رضایی اظهار کرد: با توجه به اینکه برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای پذیرایی از زائران پیاده در طول محورهای منتهی به مشهد در حال حاضر وجود ندارد، تلاش شده زائران در مسیر نیشابور متمرکز شوند که بخشی از راه به صورت گذر راه اختصاصی زائران پیاده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: علاقمندان به زیارت پیاده در این مسیر می‌توانند با تلفن 42225060 – 051 در کاروان علی ابن موسی الرضا نیشابور ثبت نام کنند.

ادامه خبر
  • اخبار فوری فوری


در این فیلم می بینید که یک کارتن خواب پس از حدود 15 سال دوباره ساز به دست می گیرد و مقابل پارک ملت هنرنمایی می کند.

خبرفوری/

یکی از مخاطبان خبر فوری با ارسال این فیلم برای خبرفوری نوشت؛دیشب مقابل پارک ملت یک گروه موسیقی مشغول هنرنمایی بودند و مردم دور آنها جمع شده بودند دراین بین یک کارتن خواب به آنها نزدیک شدو درخواست کرد که با گروه همراهی کند.هرچند کمتر شخصی باور می کرد این مرد سالخورده توانایی نواختن داشته باشد،اما وقتی او گیتار به دست گرفت و شروع به نواختن کرد مورد تشویق مردم قرار گرفت.


دیدن فیلم

  • اخبار فوری فوری

امروز نخستین روز اکران فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر » مهران مدیری است. در ادامه می توانید اینفوگرافی از شخصیت مهران مدیری را ببینید.

به گزارش خبر فوری و به نقل از خبرگزاری صبا، در اولین روز اکران «ساعت ٥ عصر» (جمعه ٣٠ تیر) فیلم مهران مدیرى از ۷ صبح در پردیس کورش روی پرده رفت.

این فیلم در مجموع ٣٦ سانس نمایش خواهد داشت و احتمال می رود که در همین روز نخست اکران رکورد شکنی کند.

سانس های مربوط به این فیلم سینمایی را در ادامه مشاهده می کنید.


ادامه خبر

  • اخبار فوری فوری

فیلم ساعت پنج عصر، به کارگردانی مهران مدیری در حالی از امروز اکران خود را در سینماها آغاز کرده است که همین ابتدای کار یک رکورد عجیب و غریب به نام خودش ثبت کرده است.


ادامه خبر

  • اخبار فوری فوری


چستر بنینگتون، آهنگساز، خواننده و نوازنده گروه لینکین پارک درگذشت. احتمال می رود که این هنرمند مشهور خودش را دار زده باشد.

به گزارش خبر فوری و به نقل از بی بی سی،چستر بنینگتون، آهنگساز، خواننده و نوازنده گروه لینکین پارک درگذشت. بررسی های اولیه نشان می دهد این هنرمند ۴۱ ساله در منزلش در لس آنجلس آمریکا اقدام به خودکشی کرد. گفته شده، خودکشی کرده است.


ادامه خبر

  • اخبار فوری فوری

علی اوجی امروز در مراسم اکران عمومی تازه ترین فیلم سینمایی مهران مدیری با خبرفوری گفت و گو کرد.


دیدن فیلم

  • اخبار فوری فوری


 مجری معروف مصری که یک آرزوی بزرگ در سر دارد، برای لحظاتی بینندگان را شوکه کرد.

خبرفوری/

 

بسمه وهبه، مجری معروف مصری با حرف‌هایش در یک برنامه زنده تلویزیونی همه بینندگان را شوکه کرد؛ این مجری زن آرزویی بزرگ در سر دارد، وهبه از خدا می‌خواهد کمکش کند تا حجاب بر او آسان شود و آرزو می‌کند قبل از مرگش بتواند حجاب کامل را رعایت کند.

مجری مصری در بخشی از صحبت هایش می‌گوید: «فاطمه باش!، راهت را ادامه بده و مطمئن باش حیا، احساس و قرآن همراه تو هستند.» وقتی حرف‌های این مجری در شبکه های اجتماعی منتشر شد، مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت


ادامه خبر

  • اخبار فوری فوری