اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

به تازگی اخباری را در مورد این رمز ارز می شنویم و این رمز ارز توانسته است طرفدار های زیادی را به خودش جذب کند. این پروژه جدید که به تازگی راه اندازی شده است و مرتب ترند می شود، آخرین نسخه رمز شده موفق دوج کوین،بیت کوین و XRP را دارد.شدت استقبال سیف مون بین تاریخ ۱۶ تا ۲۰ آپریل بسیار بالا بوده است. همان طور که می دانید، کریپتوها یا رمز ارزها با کمک رمزنگاری، امنیت تراکنش هایشان را گارانتی می کنند. فناوری بلاک چین نیز به ثبت، نهگداری و مدیریت این دارایی های دیجیتالی کمک زیادی می کند.

 

برای مشاهده قیمت safemoon سیف مون کلیک کنید.

 

نام سیف مون از عبارت«Safely to the Moon» گرفته شده است.اعتقاد به افزایش قیمت ارز به حدی که سر به ماه بکشد! البته، این ارز; بیشتر به شکل یک توکن غیرمتمرکز و نه رمزارز معرفی شده است. این پروژه هنوز تازه طراحی و تولید شده است و جای پیشرفت بسیار زیادی دارد، و در حال حاضر ارزش بازار کمتر از ۱$ می باشد. جلسات«Ask Me Anything» که توسط توسعه دهندگان این رمز ارز برگذار می شود، سعی دارد تا ابهامات این پروژه بزرگ را برطرف کند. کارمزد های این رمز ارز بسیار پایین است با این عمل قصد دارد تا محبوبیت بسیاری را به خود جذب کند.حتی کاربران این توکن، در مقابل خرید و فروش آن، پاداش دریافت می کنند، البته، مکانیسم این توکن طوری است که بیشتر کاربرانش را به خرید و نگهداری تشویق می کند و حتی برای فروش زود هنگام ۱۰% جریمه قرار می دهد! ضمن این خرید و نگهداری توکن سیف مون، ارزش این دارایی و سود را بالا می برد!

دلایل منحصر به فرد بودن سیف مون(SafeMoon)

مشکل بسیار بزرگی که در صنعت دیفای در حال وقوع است، مزارع LY و APY را شامل می شود. بنابراین، دسترسی تازه واردین به این محیط چالشی جدید است که سیف مون با ارائه پاداش های استاتیکی که با شرط حجم توکن مورد تراکنش، به ارمغان آورده است سعی می کند تا این فشار موجود بر روی توکن را در زمان فروش، از بین ببرد. ساز و کار انعکاس یک انگیزه به مالکین سیف مون می دهد تا با HODL توکن هایشان را در مدت زمان بیشتری نگهداری کنند. LP در این پلتفرم کمک می کند تا با ایجاد یک کف قیمتی در پروتکل ثبات به وجود آید و نوسانات بسیاری را درگیر خود نکند.

ارزش سرمایه گذاری دارد؟

بزرگترین سوال پروژه سیف مون، برنامه های خوبی دارد و صرفا یک ارز در دنیای بی کران ارزهای دیجیتال نیست که با تصور خالی کردن جیب مردم بیاید و به عنوان کلاه برداری باشد. اما باید دید چقدر در به تحقق رساندن برنامه هاش موفق عمل می کنه تا به اینجا که عملکرد مناسب و خوبی داشته است.اما بسیاری از تحلیلگران فاندامنتال بار ها از این توکن به عنوان شت کوین نام میبرند. اما این حالت تدافعی همیشه جلوی ارز های تازه وارد بوده و خواهد بود.

  • اخبار فوری فوری