اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

مانند بسیاری از پیشرفت‌های فناوری جدید در دنیای تجارت، اغلب این شرکت‌های بزرگ هستند که منابع لازم را جهت پذیرش تکنولوژی جدید از جمله تکنولوژی هوش تجاری را دارند.در سطح جهانی، پذیرش هوش تجاری در تمام سازمان ها حدود 26٪ است. در صورتی که سازمان هایی که بیش از 5000 کارمند استخدام می کنند، این درصد به 80 درصد می رسد.

بیشتر پذیرش هوش تجاری به نقش تجزیه و تحلیل داده های بزرگ مربوط می شود – در درجه اول استفاده از این دو مسئله برای بهبود فرآیندها و نتایج کسب و کار از طریق تصمیم گیری مبتنی بر داده ها بسیار موثر است.

در سال 2020، تنها 27 درصد از کسب ‌و کارها محیط کاری خود را مبتنی بر هوش تجاری می‌دانستند، اما بیش از نیمی از سازمان‌ ها می ‌گویند هوش تجاری برای ابتکارات آنها بسیار تاثیرگذار بوده است.نظر می رسد درک روشنی وجود دارد که هوش تجاری یک گام مهم در پیشرفت تجارت است و میتواند یک جزء مهم در عملیات های تجاری باشد.

گزارشی که در اوایل سال 2021 منتشر شد نشان داد که هوش تجاری به سرعت در حال تبدیل شدن به یک بخش اصلی است، به طوری که 41٪ از فروشندگان هوش تجاری با افزایش درخواست مشتری برای پذیرش نرم افزارهای افزایش درخواست های مشتری برای پذیرش نرم افزارهای داده و تجزیه و تحلیل روبرو شدند.این کار حرکت روشنی است به سمت پذیرش هوش تجاری در میان افرادی که هنوز به طور کامل در هوش تجاری سرمایه گذاری نکرده اند، با طرح ها و برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت می توان این آمار را افزایش داد.همانطور که ابزارها و فناوری‌های هوش تجاری هرچه در دسترس‌ تر، مقرون ‌به ‌صرفه ‌تر باشد احتمالاً پذیرش آن و رشد قابل‌توجه آن بیشتر خواهد شد.

آینده هوش تجاری

  • اخبار فوری فوری