اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

رضا کیانیان: من یک آرمانگرای شورشی هستم

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸ ب.ظ
                         رضا کیانیان، بازیگر سینما و تلوزیون در برنامه ای با موضوع «آرمان خواهی و آرمان زدگی» گفت: در زندگی روزمره فرد انقلابی نیستم ولی آرمانگرای شورشی هستم.

به گزارش سایت مشهد فوری، رضا کیانیان، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در فرهنگهای لغت به دنبال کلمه آرمان گرایی بودم اما به جای یک تعریف مشخص، بیشتر آن را توصیف می‌کنند.

وی ادامه داد: من آرمانگرایی که پشت آن انقلابی گری است منظورم است و در مورد آن صحبت می‌کنم. آرمانگرایی که به انقلاب ختم می‌شود یعنی کسی که شرایط موجود را دوست ندارد و می‌خواهد تغییری در آن ایجاد کند.

این بازیگر سینما با بیان اینکه هیچ انقلابی در دنیا وجود ندارد که بنیادها را عوض کرده باشد خاطرنشان کرد: هر انقلابی دارای شعار است و شعار انقلاب ما« استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است، در این شعار مستضعف و مستکبر نیست ولی در انتخاباتی که در کشور ما برگزار شده در بحث میان کاندیداها مستضف زدایی مطرح می‌شود و هیچ کدام بحثی در مورد اینکه آزادی به وجود آید نمی‌کنند بلکه می‌گویند باید فقر را از بین ببریم.

وی ادامه داد: حال سوال اینجاست اگر مستضعفی وجود نداشته باشد آنان می‌خواهند چه کاری انجام دهند و چه برنامه ای دارند؟


ادامه

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی