اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دانلود مداحی حاج امیر عباسی

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۱۶ ق.ظ
                         مداحی زیبای حاج امیر عباسی با نام "دارم میام به سمت تو" در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی را بشنوید.

دارم میام به سمت کربلای تو    دارم میام

بمیرم از غمهای تو           دارم میام

شبیه بچه های تو      دارم میام

...

فصل پر کشیدنه     فصل کوچ عاشقان     سراسر زمین به سمت شهر کربلا

پرستوی مهاجر حسینی ام     تو راه آسمون سرخ کربلا

تنم فدای خستگی زینبه     سرم فدای شاه سر جدا


ادامه و دانلود

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی