اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
جدیدترین پروژه سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا بعد از تصویربرداری در لوکیشن‌های متعدد از روستاهای اطراف شهریار تا پایگاه هوایی شیراز، این روزها مراحل نهایی تدوین را سپری می‌کند.

به گزارش خبر فوری به نقل از صبح نو ، آقای ابراهیم حاتمی‌کیا و تیم تولیدش، شهریورماه برای تصویربرداری از آخرین نماهای فیلم جدیدشان به شیراز و پایگاه هفتم شکاری این شهر می‌روند. در یکی از صحنه‌ها که قرار است صدای هواپیمای ترابری به‌طور واقعی ضبط و در فیلم مورد استفاده قرار گیرد، ایلیوشین-76 نیروی هوایی مشغول تاکسی کردن روی باند می‌شود. جلوی هواپیما هم در فاصله چند متری از نوک هواپیما، تیم تولید متشکل از تیم تصویربرداری و صدا روی یک وانت مستقر شده و جلوی هواپیما مشغول ضبط تصویر و صدای موتورهای این غول روسی می‌شوند. برای خیلی از تیم تولید، فرصت یک تجربه مهیج فراهم شده است آن هم در کنار کارگردانی مثل آقای ابراهیم حاتمی‌کیا.
حاتمی‌کیا، سراغ داعش می‌رود
«پرواز به وقت شام»؛ حاتمی‌کیا در جدیدترین اثر خود این‌بار وقایع منطقه را سوژه قرار داده است. داستان او، یک فروند هواپیمای ترابری ایرانی را روایت می‌کند که از ایران عازم فرودگاه دمشق می‌شود. آقایان هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان، خلبان و کمک‌خلبان هواپیما هستند. خلبان و کمک‌خلبانی که از قضا پدر و پسر هم هستند. آنها حالا در کنار یکدیگر قرار است یک محموله بشردوستانه را از ایران به سوریه منتقل کنند؛ اما این همه ماجرا نیست. پدر و پسر خلبان در سوریه میان تروریست‌های تکفیری به دام افتاده و به اسارت برده می‌شوند. حالا آنها اسیر داعش‌اند.

ادامه خبر
  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی