اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

چرا حامد هاکان بعد از 6 سال مجوز نگرفت؟

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۰ ب.ظ

مدیر تولید موسسه آوای هنر از آلبوم هرگز منتشر نشده حامد هاکان گفت.

سیدعلی نیکونیا (مدیر تولید موسسه آوای هنر) که قرار بود پس از گرفتن مجوزهای لازم، آلبوم "فرشته زمینی" حامد هاکان را منتشر کند گفت: زمانی که با حامد هاکان قرارداد تولید آلبوم‌اش را منعقد کردیم؛ اطلاع نداشتیم ایشان در زمینه فعالیت‌های هنری ممنوعیت دارند؛ خودش هم این موضوع را نمی‌دانست. حتی بعد از عقد قرارداد و شروع به تولید آلبوم هم هیچ کدام از ما نمی‌دانستیم ممنوعیتی در زمینه فعالیت حامد وجود دارد.

مدیر تولید موسسه آوای هنر در ادامه افزود: ما اشعار این اثر را به شورای شعر دفتر موسیقی ارائه کردیم و تاییدیه‌اش صادر شد و بعد از آن کارها را ساختیم و در سال 1391 نیز در دوره‌ای که سیدمحمد میرزمانی، مدیرکل دفتر موسیقی بود، کارها را تحویل واحد موسیقی دادیم. واحد موسیقی دفتر موسیقی نیز تاییدیه‌اش را به ما اعلام کرد. تطبیق کار هم انجام شد و بعد از آن مرحله کتابخانه ملی بود. زمانی که می‌خواستیم نامه کتابخانه ملی را بگیریم از واحد موسیقی دفتر موسیقی به ما اعلام کردند که حامد حاکان ممنوع‌الفعالیت است و شما باید برای پیگیری موضوع به حراست ارشاد مراجعه کنید.


ادامه

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی