اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب


سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور آخرین مهلت ثبت‌نام کارت‌های ملی هوشمند را تا پایان اسفند ۹۶ اعلام کرد و با بیان اینکه هزینه ثبت‌نام کارت‌های ملی هوشمند۳۱ هزار تومان است، گفت: درباره تأمین هزینه کارت‌های ملی هوشمند افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مذاکره کرده‌ایم.

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، سیف‌الله ابوترابی با بیان اینکه تا کنون حدود ۹۹درصد از افراد واجد شرایط در کشور کارت ملی قدیم را دریافت‌کرده‌اند و حدود یک درصد باقی مانده نیز کسانی هستند که با سیستم‌های اداری کاری‌ ندارند، گفت:تا پایان شهریور ماه امسال حدود ۲۹ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۳۰۲ نفر پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند را انجام داده اند که بیش از ۲۷ میلیون و ۶۲۰هزار نفر آنان در خواست خود را تکمیل  و حدود ۲۷ میلیون کارت نیز صادر شده است. از این تعداد ۲۴ میلیون و ۷۲۰ هزار نفر کارت خود را دریافت کرده‌اند. 

وی ادامه داد: در پشت کارت‌های ملی تاریخ اعتبار متعددی وجود دارد و این تاریخ اعتبار نیز در چندین مرحله تمدید شده است. بنابراین کلیه کارت‌هایی که تاریخ اعتبارشان قبل از۲۹ اسفند ۹۶ است، عملا از اول فروردین سال ۹۷ فاقد اعتبار هستند و افراد نیز بایستی تا پایان اسفند ۹۶ برای ثبت‌نام کارت‌ملی هوشمند اقدام‌ کنند و با گرفتن رسید کارت ملی هوشمند تا اخذ کارت از این رسید برای اقدامات اداری خود استفاده کنند.


ادامه

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی