اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب


 در فهرستی که نام ستاره‌هایی چون دیوید آتنبرو و بندیکت کامبربچ در آن خالی است، کریس اوانز مجری برنامه «تخت گاز» در یک سال بیشترین دستمزد را از بی‌بی‌سی گرفته است.

خبرفوری/

در گزارش سالانه بی‌بی‌سی که چهارشنبه ۲۸ تیر منتشر شد، برای نخستین بار فهرستی از روزنامه‌نگاران، مجریان و بازیگران که بیش از ۱۵۰ هزار پوند از بی‌بی‌سی دستمزد گرفته‌اند در معرض دید عموم قرار گرفت.

انتشار این فهرست جنجال بسیاری درباره شکاف درآمد میان زنان و مردان و نبود تنوع نژادی در میان چهره‌های پردرآمد به پا کرده است. براساس گزارش سالانه بی‌بی‌سی دو سوم پردرآمدهای بی‌بی‌سی را مردان تشکیل می‌دهند.

در فهرست ستاره‌های بی‌بی‌سی با بیشترین دستمزد نام کریس اوانز مجری فصل پیش برنامه «تخت گاز» با دریافت ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار پوند در صدر دیده می‌شود. در میان ستاره‌های زن کلودیا وینکلمن، مجری سرشناس بی‌بی‌سی صدرنشین است هر چند که درآمدش با کریس اوانز اختلاف چشمگیری دارد. او در یک سال نزدیک به ۵۰۰ هزار پوند دستمزد گرفته است.


ادامه خبر

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی