اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب


 شهرام عبدلی درباره شاگردی حمید سمندریان گفت: «حمید سمندریان علاوه بر حقی که بر گردن بازیگران دارد، از نظر آموزشی از همه بالاتر است.»

خبرفوری/

 

شهرام عبدلی در خصوص الگو قرار دادن حمید سمندریان در فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی خود گفت: «من در بازیگری، حمید سمندریان را از نظر آموزشی از همه بالاتر می‌دانم و فکر می‌کنم حقی که او بر گردن بازیگران دارد، بالاترین حق بر گردن ما است.»

او در خصوص انتخاب نمونه‌ای شبیه حمید سمندریان در عرصه بازیگری گفت: «هیچ کس به گرد پای حمید سمندریان هم نرسیده است. مقایسه کردن او با دیگران، شوخی بزرگی است.»

شاگرد حمید سمندریان همچنین افزود: «خصوصیت بزرگ حمید سمندریان، این بود که آموزه‌هایش تئوری نبود که حتی در کتاب‌های دیگر هم باشد، بلکه تلفیقی از آموزه‌های تئوری و تجربه زندگی بود و نظریات تئوری را به عمل تبدیل می‌کرد. او همیشه می‌گفت: «در هر کاری، باید اوستای آن کار باشی»، یعنی باید آن کار را آن قدر انجام داده باشی که در آن، بسیار موفق و توانمند شناخته شوی.»

عبدلی در پایان پیرامون خاطره‌ای از حمید سمندریان، آموزگار تئاتر گفت: «خاطره‌ای هم که از این مرد به یاد دارم این است که یک روز که ما در حال تمرین بیان بودیم، استاد در حال آموزش فریاد کشیدن به من بود که در کنار گوش من آمد و یک فریاد بلند کشید و باعث شد گوش من تا چند روز درد کند.»


ادامه

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی