اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

آغاز صدور روادید زائران اربعین از 11 شهریور

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۱ ب.ظ

هیاتی با مسئولیت معاون وزیر کشور عراق و همراهی مسئولان امنیتی و نظامی و وزارت خارجه این کشور برای مذاکره درباره مراسم اربعین به تهران آمدند که سفیر این کشور در تهران هم در همه مذاکرات حضور داشت.

به گزارش خبر فوری به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ مجید آقابابائی در گفتگو با این پایگاه درباره سفر هیاتی عراقی به تهران برای مذاکره درباره نحوه برگزاری مراسم اربعین امسال اظهار کرد: هیاتی با مسئولیت معاون وزیر کشور عراق و همراهی مسئولان امنیتی و نظامی و وزارت خارجه این کشور برای مذاکره درباره مراسم اربعین به تهران آمدند که سفیر این کشور در تهران هم در همه مذاکرات حضور داشت.
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور ادامه داد: قرار شد کمیته دیگری به نام کمیته امنیتی مشترک با مسئولیت وزارت کشور عراق و وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در سفارت کشورمان در بغداد تشکیل شود  تا تعامل دو کشور در حوزه مسایل امنیتی و اطلاعاتی دنبال شود. همچنین قرار شد سفرای دو کشور هم موضوعات مربوط به برگزاری اربعین را مرتبا رصد و پیگیری کرده و به مسئولان دو کشور اطلاع دهند.
بعید است طرف عراقی مبلغ روادید را کاهش دهد


ادامه خبر

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی