اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بهترین عبادات در شب های قدر تفکر است

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۷ ق.ظ

استاد حوزه و دانشگاه گفت: بهترین عبادات در شب های قدر تفکر است اما متاسفانه ما عبادت محور شدیم و اطاعت را فرموش کردیم.

به گزارش سایت مشهد فوری ، قاسم سوری در خصوص اهمیت شب های قدر اظهار داشت: شب قدر از این جهت که شب نمره گذاری انسان در دفتر یک ساله اش است بسیار مهم بوده و این رتبه بندی معطوف به گذشته انسان است یعنی با توجه به اعمال، رفتار، تجربه، ظرفیت و فهمی که از انسان می بینند به او نمره می دهند، از این رو همچون کنکور با اهمیت است، بنابراین باید برای این شب های مهم آمادگی داشته باشیم.
وی ادامه داد: شب قدر، قدر و تقدیر انسان را نشان می دهد، و هرآنچه در این شب برای انسان رخ می دهد تحمیلی نیست، بلکه تحصیلی خود انسان است،گاهی ما تقصیرهای خود را به خدا نسبت می دهیم، که باید این را بدانیم هرآنچه در این شب ها برای انسان رقم می خورد براساس رفتارها، گفتارها و شخصیت خود انسان است و در قرآن کریم هم آمده که «هرچه بدی به شما می رسد از جانب خود شماست».
استاد حوزه و دانشگاه بهترین عبادات در شب های قدر را«تفکر» برشمرد و اضافه کرد: متاسفانه ما عبادت محور شدیم و اطاعت را فراموش کردیم و کسی به مقام اطاعت می رسد که اندیشه اش مطیع شود.

ادامه خبر
  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی