اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب



پس از آنکه بنیامین بهادری چند روز قبل قطعه "کبیر" را براساس فرازهایی از دعای "جوشن کبیر" منتشر کرد و متعاقب آن وزارت ارشاد در بیانیه‌ای نسبت به انتشار این تک‌آهنگ اعتراض کرد؛ او روز گذشته طی یک کنفرانس خبری اینترنتی از امریکا، به شائبه‌ها و سوالات مطرح شده پیرامون این اثر پاسخ داد.

بنیامین بهادری در حالی که طی یک کنفرانس خبری اینترنتی از امریکا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود، درباره اجرای قطعه "کبیر" گفت: من برای اجرای این کار سوالات زیادی پرسیدم. اجرای موسیقایی این گونه کارهای آسمانی مخصوص امروز و امسال و این دوره نیست. زمانی که برای اولین بار اسم بنیامین مطرح می‌شد قطعاتی منتشر شد که جزو همین قطعات آسمانی قرار می‌گرفتند. درست است که با زبان فارسی آن آثار را اجرا می‌کردم؛ منتهی مضامین قطعاتم آسمانی بود و ما با موسیقی اجرایشان کردیم.

این خواننده موسیقی پاپ در ادامه افزود: قطعاتی که تاکنون اجرا کرده بودم شامل قطعاتی چون "عمویم ابالفضل"، "بوی محرمش میاد" و "آقام آقام" است. بعدها خواستم یک آلبوم موسیقی با همین مضامین به اسم "ماه مهربان" منتشر کنم. قبل از اینکه وارد عرصه خوانندگی پاپ شوم، این آلبوم را ساخته بودم تا چند نفر آن را بخوانند. فکر می‌کنم سال 1383 بود که با صدای من این قطعات به ارشاد فرستاده شد ولی مجوز نگرفت. همه 8 قطعه در یک آلبوم رد شد. در یکی دو تا از این قطعات مانند "عمویم ابالفضل یه پهلونه" از موسیقی ریتمیک همان دوره استفاده شده بود و بقیه قطعات هم موسیقی آرامی داشتند.


ادامه خبر

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی