اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

برگزاری جشن‌های دهه مهدویت در ۲۰ بوستان مشهد

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۲۲ ب.ظ

به گزارش سایت رصد اخبار مشهد ، مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد در باره هدف از برگزار‌ی این جشن‌ها گفت: ایجاد نشاط با رویکرد مردم محوری از جمله اهداف برگزاری این جشنواره هاست.

وی افزود: عدالت‌گرایی و ویژگی‌های انسان منتظر از جمله شاخصه‌های این برنامه هاست که با شعار "تا انقلاب مهدی" برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: هم زمان با برگزاری جشن‌های دهه مهدویت مراسم تقدیر و تجلیل از کارگران بخش‌های خدماتی از جمله خانواده پیک موتوری، باربران راه آهن، فرودگاه، ترمینال‌ها و کارگران صنعت چاپ در این برنامه‌ها دیده شده است.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: در راستای این جشن‌ها مراسم تجلیل از کارگران پیک موتوری و باربران با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از خانواده‌های آنان همراه با تجلیل از برخی از گارگران در فرهنگسراهای کودک و آینده، قرآن و عترت برگزار شد.
وی افزود: در ادامه جشن‌های دهه مهدویت تقدیر و تجلیل از کارگران صنعت و چاپ در فرهنگسرا ترافیک بر گزار می‌شود، این مراسم در حقیقت در راستای تقدیر از کارگرانی است که فعالیت و خدمات شهری آنان کمتر دیده می‌شود.

ادامه خبر
  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی