اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب


این‌که عده‌ای که پای هیچ منبری نمی شینند پای منبر من میان شاید درست باشه ولی اینکه من انتخابشون- کردم نه. من کاری به اون ها نداشتم. خودشون اومدند ، برای من هم افتخاریه حضورشون و قدر شناسشون هستم ولی من با هدف جذب اونها حرفی نزدم، این اقایی خودشون بوده که پیگیر مطالب شدند با کارت دعوت من که نیومدند .

عقیق/

«از دور» معلوم بود که یکی از معدود آدم‌های این زمانه است که جانِ بحث کردن دارد هنوز، می‌شود با او پشت یک میز نشست، جروبحث کرد و آخرش دست داد و با لبخند و سلفی از جا بلند شد. این تصور ما بود از کسی که یک سال تمام، با پادکست‌ها و ویدئوهای کوتاهش در اینستاگرام و تلگرام شهره شد و حرف‌های -گاه- تند و تیزش با آن سبک بیان منحصربفرد، بین جوان‌ها دست به دست شد. «سید حسن آقامیری» یکی از روحانیونی است که راه شهرت را جور دیگری طی کرد، از مسیر تلویزیون و تریبون‌های مهم و مراسم شناخته شده به شهرت نرسید، از راه جوانانه فضای مجازی سری بین سرها پیدا کرد و بین قشر خاصی از جوانان محبوب شد. منبرهای شلوغش در دهه محرم، حاصل همین شهرت از راه خاص است. با او قرار گذاشتیم تا این‌بار «از نزدیک» ببینیمش و بجای مصاحبه‌های معمول و تعریف و تمجیدی، با او سر چالش‌های جدی را باز کنیم. انگار که از پس یکسال حرف و حدیث نشسته‌ایم و می‌خواهیم همه سوال‌ها و چالش‌ها را -تا جایی که می‌شود!- مرور کنیم و جواب بگیریم. جالب اینجا بود که این دیدار «از نزدیک» در جایی منحصربفرد رقم خورد؛ فرودگاه مهرآباد، ساعت سه و سی دقیقه نیمه‌شب.

*برخی کلیپ‌های شما را که می‌بینیم -به شوخی- می‌گوییم چرا شما را دستگیر نمی‌کنند؟! مثلا یکی‌اش همینی که درباره‌ی مدیران ایران‌خودرو حرف زده‌اید؟


ادامه

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی