اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب


هولس " 24 ساله به دلیل زیبایی زیاد چهره اش مدت کوتاهی بعد از آغاز به کار از سوی مدیرش اخراج شد.

 

عکس دختر خوشگلی که به دلیل زیبایی چهره اش از کار اخراج شد

دختر جوان می گوید:مدت کوتاهی بود که برای یک کمپانی در خیابان مارلبرو کار می کردم ، همه چیز مرتب بود تا روزی که از سوی مدیر پیامی به من رسید که بایستی محل کارم را ترک کنم.

او می گفت که من برای این کار مناسب نیستم و بایستی از شرکت هرچه سریعتر خارج شوم.

 "ادم لوک ول "در این مورد می گوید:من بعد از مدت کوتاهی متوجه می شوم که کدام کارمند مناسب و کدام یک برای کار مناسب نیستند . یکی از قوانین من برای همه اعضای کمپانی رعایت اصولی است که در ابتدای کار به انها گفته می شود.

ادامه خبر

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی