اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

رضا ساکی- مسئولان برگزارکننده جشنواره فیلم فجر هم دقیقا مثل روسای‌جمهور هستند. یعنی این طوریخوشگل‌ها،-ریمل‌ها-و-فلافل‌ها-در-جشنواره-فیلم-فجر حرف می‌زنند: امسال کیفیت جشنواره، فیلم‌های جشنواره، هنرمندان حاضر در جشنواره، صندلی‌های جشنواره و آدم‌های جشنواره از دوره‌های قبلی بهتر بود.

مسئولان کاخ رسانه‌ها یک ماه است که درباره آرامش و آسایش در کاخ رسانه‌ها سخنرانی می‌کنند و می‌گویند امسال تقریبا هیچ آدم اضافی در کاخ رسانه‌ها نبود و فضا برای فیلم دیدن و نقد نوشتن اصحاب رسانه مهیاست و آن‌قدر فضا مهیاست که برخی منتقدان شب‌ها همین جا می‌خوابند و خانه نمی‌روند. مسئولان در حال همین سخنرانی‌های هستند که یکهو عکس خانم مجری سابق تلویزیون به همراه شوهرش از وسط کاج جشنواره بیرون می‌آید. در حالات گوناگون و با لباس‌های گوناگون. مسئولان همچنان در حال سخنرانی درباره دستاوردهایشان هستند که یک خبرنگار به قول خودش آزاد که کارت هم گرفته است داد هنرمندان را درمی‌آورد. این سلفی‌بگیر معروف همچنان هم مشغول پلاسیدن در کاخ رسانه‌هاست. خلاصه که مسئولان مشغول سخنرانی هستند که بهزاد فراهانی را در کاخ راه نمی‌دهند چون کارت ندارد.

کسانی که به عنف یا با پارتی در مدت برگزاری جشنواره فیلم فجر به کاخ رسانه‌ها رفتند و عکس گرفتند و از عکاسان تشکر کردند در گروه‌های زیر دسته‌بندی می‌شوند:


ادامه خبر

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی