اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

وقتی الناز شاکردوست پذیرفت که زیبا نباشد

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ق.ظ

بازگشت فریدون جیرانی به سینما با سورپرایز همراه است. او برای فیلم جدیدش دنبال دو هنرپیشه زن سرشناس رفته که این اواخر تقریبا از دایره بازیگران پرکار خارج مانده‌اند.

الناز شاکردوست تا سه یا چهار سال پیش سوپراستار گیشه‌ها بود. خیلی‌ها اعتقاد داشتند بهترین انتخاب برای بازی در فیلم های گیشه ای است. او اما یکباره از این دایره بیرون افتاد. ستاره ای که حاشیه‌های زندگی شخصی‌اش، مدتی رسانه‌ای شده بود، بعد از بازی در اخراجی ها و چند فیلم این شکلی سینمای بدنه، یکباره ول کرد و دو سالی به انگلستان رفت. شاکردوست که یکی از گرانقیمت ترین ستاره های نقش اول زن بود، با این کناره گیری اجباری، در بازه زمانی دو ساله از چرخه روی بورس ها خارج شد. با اینکه هنوز در اینستاگرامش، یکی از پرطرفدارترین ها بود. شاکردوست به قدری در حاشیه قرار گرفت که درباره اش گفته شد جلساتی را با مشاوران رسانه ای اش برگزار کرده تا بداند چرا دیگر روی بورس نیست.

بازیگر فیلم هایی مثل رسوایی اما حالا با زاویه نگاه فریدون جیرانی به جشنواره فیلم فجر می آید. جیرانی خود را در تغییر سبک بازیگری چهره های سرشناسی مثل هدیه تهرانی در قرمز و مهناز افشار در سالاد فصل بی تاثیر نمی داند. او حتی یکبار در فیلم شام آخر، تلاش داشت تا سبک بازی رضا گلزار هم عوض شود اما گلزار علاقه زیادی به سبک بازی همیشگی اش داشت و بعد از تجربه همکاری با جیرانی، در همکاری با خیلی ها از بیضایی تا حاتمی‌کیا تاب نیاورد و کارهای جدی تر را رها کرد!


ادامه مطلب

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی