اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

                گفت وگوباخانم بازیگری که پدرش در زلزله جان باخت/برای زیباشدن،جراح زیبایی لازم نیست،روانکاو لازم است

جام جم گفت وگوی زیر را با الیکا عبدالرزاقی منتشر کرده است.

شما اوقات فراغت خود را چطور سپری می‌کنید؟

البته من اوقات فراغت کم دارم، در نتیجه باید بگویم دوست دارم این اوقات را طوری سپری کنم که سفر بروم و جاهایی که ندیده‌ام را تجربه کنم. زمان‌هایی هم که برای من اوقات فراغت محسوب می‌شود روزهایی است که سر کار نمی‌روم و فیلم‌ها و سریال‌های محبوبم را می‌بینیم و کتاب می‌خوانم.

ظاهرا شما خیلی اهل کتاب هستید. چون در یک ویدئو که به معرفی کتاب اختصاص داشت همراه با همسرتان آقای امین زندگانی نقش‌آفرینی کردید. این علاقه شما به کتاب در کجا ریشه دارد؟

ادامه مطلب

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی