اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

 «شب ظلمانی شاهنشاهی» مهمان این هفته نماز جمعه شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، در آستانۀ سالروز فرار شاه خائن از کشور در 26دی1357، کتاب «شب ظلمانی شاهنشاهی» به کوشش اصغر مددی، برای آشنایی با تاریخ کشور عزیزمان و شناخت بیشتر نسبت به ظلمی که پادشاهان مختلف به این سرزمین کرده‌اند، در نماز جمعه‌های کشور، معرفی شد.

آنهایی که تجربۀ شنیدن و خواندن دیدگاه‌های تاریخی مقام معظم رهبری را داشته باشند حتماً بر این نکته دست تأیید خواهند گذاشت که تسلط ایشان بر تاریخ، مثال‌زدنی است. مقام معظم رهبری با توجه به احاطه‌ای که بر تاریخ دارند تحلیل‌هایی ارائه می‌کنند که از خصوصیات بارز ایشان است. کتاب «شب ظلمانی شاهنشاهی» که به کوشش اصغر مددی تدوین شده است چکیده‌ای از تاریخ شاهنشاهی در ایران از دو هزار و پانصد سال پیش تاکنون، از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است. خوانندۀ کتاب «شب ظلمانی شاهنشاهی» پای سخنان شیوا و دلنشین مقام معظم رهبری می‌نشیند و به درس تاریخ گوش می‌دهد، و فراتر از یک نَقل تاریخیِ صِرف، به لایه‌های زیرین تاریخ سَرَک می‌کشد، و شاهد افشای اهداف پنهان سلاطین و شاهان ایران در برخی از اقداماتشان می‌شود.

ادامه مطلب

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی