نقدهای حاشیهای به 2030 و تکلیف امروز شورای انقلاب فرهنگی
امروز دولت در حال پاسخگویی به نقدهایی است که اگر چه در صحن جامعه مطرح شدهاند، اما حاشیهای و انحرافیاند... کسانی که در پی مطالبه از دولت در راستای دغدغههای واقعی مقام معظم رهبری هستند باید از این مسائل حاشیهای دست بردارند و تمام انرژی را در جهت نقد تقلیدگرایی دولت و خودباختگی در برابر اسناد وارداتی نظیر 2030 سازماندهی کنند ... مناسبترین موضع اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در قبال 2030، رد کلیت سند سوای محتوای آن است، چرا که این شورا، چشم بینای کشور در نظارت بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و باید با هر انحرافی از اجرای این سند، قاطعانه مقابله کند
الف/
جدیترین نقد مقام معظم رهبری
به مسئولین کشور در موضوع اجرای سند آموزش 2030 چه بود؟ برخی از نقدهای
انحرافی در ایام انتخابات چه تصویری از 2030 ارائه دادند؟ دولت آقای روحانی
چه واکنشی نسبت به 2030 نشان داد؟
پاسخ به این 3 سؤال نشان خواهد
داد که اصلیترین نقد رهبر بزرگوار انقلاب به شیوۀ مواجهۀ دولتیها با 2030
در گردوغباری کاذب و وهمآلود به ورطۀ فراموشی سپرده شده است؛ گرد و غباری
که موجبات انحراف افکار عمومی از اصل داستان را فراهم نموده است. از این
رو لازم است تا مروری شود بر آنچه در این ایام در موضوع سند آموزش 2030
گذشت تا از این رهگذر مشخص گردد که چگونه مسألۀ اصلی جای خود را به موضوعات
فرعی و پوشالی داد.
اصلی ترین نقد به اجرای سند آموزشی 2030
- ۹۶/۰۳/۰۹