اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

به گزارش خبر فوری؛ مصطفی کیایی کارگردان فیلم سینمایی چهارراه استانبول گفت:فیلم من درباره پلاسکو نیست من صرفا سعی کردم تا پلاسکو در فیلمم نقش داشته باشد.
وی در ادامه گفت این فیلم را با هزینه شخصی ساختم و حدود ٣ میلیارد برای آن هزینه کردم.
کیایی در ادامه خاطر نشان کرد:من هم در دورانی که فاجعه پلاسکو رخ داد جوگیر شدم و خواستم کاری کرده باشم،فیلمنامه ای که در دست داشتم را رها کردم و فیلمنامه تازه ای نوشتم./313188/203/
ادامه خبر
  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی