اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

چرا بازیگر زن از پذیرش نقش دلهره داشت؟

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۱۵ ب.ظ

به گزارش خبر فوری و به نقل از خبرآنلاین،  رضا مقصودی، کارگردان فیلم سینمایی «خجالت نکش»، امیر پروین حسینی، تهیه‌کننده و شبنم مقدمی بازیگر این فیلم سینمایی در سومین روز از ویژه برنامه «دو قدم تا سیمرغ» (عصر جمعه ششم بهمن) برای معرفی فیلم‌شان در پردیس سینمایی ملت حاضر شدند.مقدمی که یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را به عهده داشت، گفت: «واقعا یکی از فیلم‌های خوبی بود که کار کردم چون رضا مقصودی اهل تعامل است و من این شانس را داشتم که تجربه متفاوتی کسب کنم. اتفاق خوبی که در این پروژه شاهدش بودم اینکه تعامل خوبی بین بازیگران با تهیه کننده و کارگردان وجود داشت و این ترس من را از بین برد.»
ادامه خبر
  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی