اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نیکلاس کیج با خرید ملک‌هایی به ارزش هشت تا ۲۵ میلیون دلار، جمجه دایناسور و سرهای مومیایی شده به سرعت ثروتش را صرف اقلام مورد علاقه‌اش کرد به حدی که اکنون ثروت او به ۲۵ میلیون دلار رسیده‌ است و برای پرداخت قبوض و بدهکاری‌هایش با مشکلات جدی مواجه است.
کیج با ثروت خود ۱۵ ملک خریداری کرده‌است که گران قیمت‌ترین آنها ۲۵ میلیون دلار خریداری شده‌ است. وی حتی ۳٫۴۵ میلیون دلار صرف خریداری خانه‌ای به نام لالاری در نیواورلئانز کرده‌ است،‌ خانه‌ای که گفته می‌شود به قاتلی زنجیره‌ای در سال ۱۸۰۰ تعلق داشته‌ است از این رو مردم آن را تسخیر شده می‌دانند.
کیج مقبره‌ای هرمی شکل برای خود در نیواورلئانز و در نزدیکی خانه تسخیر شده‌اش بنا کرده‌است که از سنگی یک تکه تراشیده شده و روی آن به لاتین نوشته شده «همه‌چیز از یک چیز».علاوه بر علاقمندی به داشتن حیوانات عجیب و غریب مانند شاه کبرای زال، کوسه،‌ کروکودیل و اختاپوس،‌ وی یک دارایی عجیب دیگر را نیز خریداری کرده‌است.
ادامه خبر
  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی