اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

به گزارش خبر فوری و به نقل از خراسان، صبح از خواب بیدار می‌شوم. اینستاگرام را چک می‌کنم. بازیگر مورد علاقه‌ام عکسی از یک رستوران گذاشته که شب گذشته همراه با دوستان عزیزتر از جانش به آن‌جا رفته‌اند. اما بیشتر از این که از شب خاص در کنار دوستان تعریف کند، از کیفیت غذا و پذیرایی آن‌جا تعریف کرده‌است. انتهای پست هم آدرس رستوران را نوشته و سفارش کرده که فقط برای یک بار غذای آن‌جا را امتحان کنیم! تلویزیون را روشن می‌کنم. ورزشکار معروف دنیا را نشان می‌دهد که در حال تبلیغ برند معروف شامپو و شوینده است. کمی بعد تیتر یک خبرگزاری توجهم را جلب می‌کند که در آن تیزر تبلیغاتی عجیبی به چشم می‌خورد؛ خانم بازیگر معروف تبلیغاتی را برای یک برند عطر و ادکلن انجام داده که در همان چند ساعت اول فضای مجازی را ترکانده و... . این بخشی از یک روز زندگی اجتماعی ماست. در پرونده امروز زندگی سلام می‌خواهیم نگاهی داشته باشیم به همین ماجرا؛ به همه هنرمندان، ورزشکاران و خلاصه آدم معروف‌های دور و برمان که علاوه بر درآمد کار و حرفه اصلی‌شان، به دلیل چهره بودن پول‌های هنگفتی به جیب می‌زنند. در پرونده امروز گپ‌و‎گفتی هم داریم با یک کارشناس رسانه و از او درباره تأثیر تبلیغاتی که یک سلبریتی در آن نقش دارد سوالاتی می‌پرسیم.
حامد همایون، 40 میلیون برای نیم ساعت اجرا
تقریبا دو سالی می‌شود که نام «حامد همایون» بر سر زبان‌ها افتاده‎است. یکی از همکاران او (همکاران او در موسسه هنری ترانه شرقی) در گفت‌وگو با خبرنگار ما دستمزد این خواننده را برای نیم ساعت اجرا، مبلغی در حدود 40 میلیون تومان اعلام می‌کند. البته این رقم علاوه بر دستمزد آقای خواننده، هزینه نور و صدای مراسم را هم شامل می‌شود. به گفته او «حامد همایون» در مراسم افتتاحیه خشک و خالی شرکت نمی‌کند و فقط در مراسمی حاضر می‌شود که امکانات آن‌جا برای حداقل نیم ساعت اجرای آقای خواننده فراهم باشد.

بهنوش بختیاری، 10 تا 12 میلیون
«بهنوش بختیاری» سال‌هاست که در سینما و تلویزیون فعالیت هنری انجام می‌دهد و اکنون کمترین هنردوستی است که او را نشناسد. بختیاری با این‌که از بازیگران خوب و بنام تلویزیون است اما در دوره‌هایی به‎دلیل یک‎سری حاشیه‌، سر و صداهایی به پا کرده‌است. مثلا همین چند وقت پیش بود که تیزر تبلیغاتی عجیب خانم بازیگر باعث تعجب همه مان شد؛ حرکات عجیب و غریب خانم بازیگر برای تبلیغ یک برند عطر و ادکلن، در این تیزر همه را حیرت زده کرد. مدیر برنامه او در گفت‌وگو با خبرنگار ما هزینه حضور در برنامه تبلیغاتی بختیاری را در تهران مبلغی در حدود هفت تا هشت میلیون تومان اعلام می‌کند و می‌گوید: حضور ایشان در مشهد 10 تا 12 میلیون تومان برایتان آب می‌خورد.
ادامه خبر
  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی