اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

به گزارش خبر فوری، محمد بحرانی شب گذشته به برنامه «همین نزدیکی» در شبکه دو سیما رفت و درباره خاطره حضورش در این شبکه بیان کرد: شبکه دو اولین جایی بود که من وارد تلویزیون شدم و مختص بچه هاست.
وی درباره اینکه عروسک هایی که صداپیشگی آن‌ها را بر عهده داشته است مثل جناب خان و عروسک‌های کلاه قرمزی هیچ کدام در این یک ساله روی آنتن نرفتند، گفت: امسال، سال عجیبی بود و عروسک‌ها روی آنتن نرفتند، امشب شب یلداست و امیدوارم همه آشتی کنند و جناب خان و باقی عروسک‌ها دوباره روی آنتن بروند.
این صداپیشه در پاسخ به پرسش لواسانی مجری برنامه درباره اینکه چه کسی او را کشف کرد، گفت: من شیرازی هستم و در یک جشنواره تئاتری خانم مریم سعادت مرا دید و مرا به کارهای عروسکی معرفی کرد و از آنجا عروسک بازی من شروع شد. دوستم امیرسلطان احمدی از سال ۸۸ وارد مجموعه «کلاه قرمزی» شده بود و مرا هم در سال ۹۰ به ایرج طهماسب معرفی کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش درباره اینکه چه فصلی از سال را دوست دارد، بیان کرد: ما کچل‌ها وسینوزیت دار‌ها پاییز و زمستان را دوست نداریم. بهار خیلی خوب است و تابستان را هم، چون همیشه مدارس در آن تعطیل بوده است خیلی دوست دارم.
بحرانی درباره اینکه دلش چقدر برای عروسک جناب خان تنگ شده است، توضیح داد: باور کنید دل خود من از همه بیشتر برای جناب خان تنگ شده است، مذاکرات برای حضور جناب خان در «خندوانه» از مذاکرات پنج به علاوه یک پیچیده‌تر شده است، اما امیدوارم در سری جدید «خندوانه» شاهد حضورش باشیم چراکه خبرهایی که من شنیده ام حکایت از آشتی دو طرف مذاکره دارد.
برنامه «همین نزدیکی» ویژه شب یلدا با کارگردانی فواد صفاریان پور و تهیه کنندگی محمدرضا رضاییان روی آنتن شبکه دو رفت./151588/20/
ادامه خبر 
  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی