اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

به گزارش خبر فوری، نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در گفتگو با یکی از رسانه‌ها، در خصوص صدف طاهریان گفت: من ایشان را اصلاً بازیگر نمی‌دانم. به نظرم اسمشان را اصلاً نیاورید؛ چرا که اصلاً بازیگر نیستند. واقعاً نمی‌دانم ایشان چه زمانی بازیگر بوده‌اند! فقط تصاویری از او را در اثری دیدم که نقش مهمی هم در آن نداشت. من ایشان را نمی‌شناختم تا اینکه از ایران رفتند.وی تصریح کرد: چرا ما یک آدم الکی را بزرگ می‌کنیم. خود ما این آدم‌های بی‌مغز را بزرگ می‌کنیم. آنها دارند در فضای اینستاگرام بزرگ می‌شوند. زمانی که من این آدم را نمی‌شناسم، چرا باید درباره‌اش صحبت کنم. من این افراد را قاطی آدم های سینما نمی‌‌دانم. آدم های الکی را نباید بزرگ کرد.
ادامه خبر 
  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی