اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

احسان رحیم زاده ---- کم نبودند سلبریتی‌هایی که برای زلزله زدگان آستین بالا زدند. از سلبریتی‌های سیاسی تا هنرمندانی که برای جمع‌آوری کمک، شماره حساب اعلام کردند.

زلزله اخیر ثابت کرد جذابیت جادویی چهره‌های دنیای ورزش و سینما فقط به گیشه و امضا و سلفی و سکوهای استادیوم مربوط نمی‌‎شود. رشته محبتی که بین این سلبریتی‌ها و مردم ایجاد شده ضخیم‌تر از این حرف‌هاست. آنها ثابت کردند که در جلب اعتماد مردم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. اگر سپردن پول و اسکناس را به عنوان یکی از معیارهای «اعتماد» بین چهره‌ها و مردم در نظر بگیریم، می‌توان میزان این اطمینان متقابل را با روش‌های کمی سنجید. چهره‌های محبوب جامعه در چند روز گذشته یا خودشان شماره حساب اعلام کردند، یا به معرفی خیریه‌های مورد اطمینان برای جلب کمک‌های مردمی پرداختند. در بین همه چهره‌ها تعداد کسانی که هلال احمر و نهادهای دولتی را پیشنهاد دادند بسیار اندک بود. مسلما اگر همه کمک‌ها از یک کانال واحد به غرب کشور منتقل می‌شد، امر برنامه‌ریزی و مدیریت سریع‌تر و راحت‌تر صورت می‌گرفت.


ادامه

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی