اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تولد شبنم قلی‌خانی در کنار خانواده اش /عکس

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ب.ظ
شبنم قلی خانی به مناسبت تولدش عکس و متنی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

شبنم قلی خانی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: هیچی بهتر از کنار خانواده بودن نیست، چند سالی که دور بودم هر سال روز تولدم یا موقع سال تحویل یا شب یلدا و مراسم هایی اینچنینی غمگین بودم ، انگار خاطرات کودکی هجوم می آورد و من خودم را تنهاتر از هر وقتی حس میکردم، حالا قدر این روزها را بیشتر میدانم، قدر خانواده ام و هر لحظه بودن با آنها را، و دوستانی که با تبریکاتشون شرمنده ام کردن/ امسال از خداوند برای همه شما عزیزانم مهر و سلامتی را آرزو کردم،شاد باشید.


ادامه

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی