اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

«پزشک دهکده» قربانی آزار جنسی شده است

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۳۱ ب.ظ

«جین سیمور» هنرپیشه نقش دکتر «کویین» که حالا ۶۶ سال دارد، اعلام کرده در دوران ابتدایی کار حرفه‌ای‌اش، مورد آزار پرنفوذترین تهیه‌کننده هالیوودی در آن زمان قرار گرفته است.

به گزارش خبرفلوری و به نقل از ایسنا، این زن بازیگر در مصاحبه‌ای که با برنامه استرالیایی «سانرایز» داشت، گفت: این تجربه برای من تهدیدآمیز بود و هنوز کارم را شروع نکرده، آینده‌ام در هالیوود را بی‌ثبات کرد. اغلب فکر می‌کردم که باید این داستان را بازگو کنم یا نه. اما الان حس می‌کنم این مساله خیلی مهم است.

«سیمور» ادامه داد: در ابتدای حضورم، برای تست گریم فیلمی سینمایی رفته بودم که یک تهیه‌کننده مهم دیگر از من درخواست ملاقات کرد. او فیلم دیگری داشت که می‌خواست من در آن بازی کنم. خیلی هیجان‌انگیز بود. او از من خواست به خانه‌اش بروم تا فیلمبرداری را شروع کند. مدیر برنامه و آن تهیه‌کننده دیگر هم از فرصتی که برایم پیش آمده، خوشحال بودند.


ادامه

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی