اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ثروتمندترین زوج های دنیا را بشناسید

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۴۵ ب.ظ

زوج‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، در زمینه‌های مختلفی شامل سیاست، سرگرمی و تکنولوژی فعالیت دارند و ثروت ترکیبی هر کدام از آن‌ها تا چند ده میلیارد دلار متغیر است.

به گزارش خبر فوری و به نقل از انتخاب، کسب ثروتی قابل‌توجه و نگهداری آن به اندازه کافی سخت و دشوار است و از طرف دیگر، داشتن یک رابطه‌ی زناشویی موفق هم کار ساده‌ای نیست، اما از آنجایی که همیشه افرادی وجود دارند که توانایی انجام چند کار را به صورت هم‌زمان و به بهترین شکل ممکن دارند،‌ زن و شوهرهایی هم مانند بیل و ملیندا گیتس هستند که نام خود را در لیست قدرتمندترین زوج های جهان قرار داده و نشان داده‌اند که می‌توان در کنار داشتن ثروت قابل‌توجه، رابطه‌ای سالم و پرثمر داشت.

۷. تام بریدی و ژیزل بوندشن 

تام بریدی (Tom Brady) و ژیزل بوندشن (Gisele Bündchen) یک زوج ثروتمند هستند که دارایی ترکیبی آن‌ها چیزی در حدود ۵۴۰ میلیون دلار بوده و به مدت ۸ سال است که با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. بوندشن سوپرمدلی معروف با بالاترین دستمزد در میان مدل‌های جهان است که در سال ۲۰۱۶ درآمدی معادل ۳۰.۵ میلیون دلار داشت. تام بریدی هم به در بین بازیکنان فوتبال آمریکایی، سومین دستمزد بالا را دریافت می‌کند و سالیانه بیش از ۸ میلیون دلار درآمد دارد.


ادامه

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی