اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

صدای بازیگر معروف از شایعات درآمد

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ

جواد رضویان، بازیگر معروف عرصه کمدی نوشت: نمیدونم حالا که به هر دلیلى کم کار شدم که دلیلش هم براى خودم قابل احترام، چرا باید با حواشى بى پایه و اساس روبرو بشم.

به گزارش خبر فوری، جواد رضویان با انتشار یک عکس در اینستاگرامش نوشت: به نام حضرت حق؛ سلام دوستان و عزیزان، سالها سعى کردم بى حاشیه زندگى کنم، سعى کردم بى حاشیه کار کنم، از خیلى چیزها و کارهایى که دوست داشتم به واسطه شرایط کارم خودم رو منع کردم، ازگوشه رفتم از گوشه برگشتم، نمیدونم حالا که به هر دلیلى کم کار شدم که دلیلش هم براى خودم قابل احترام، چرا باید با حواشى بى پایه و اساس روبرو بشم، مصاحبه هاى بى منبع و بى سند که چپ و راست از زبون من تو صفحات مجازى و حقیقى پخش میشه فقط بخشى از این حواشى است،


ادامه

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی