اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

معاون اهداکنندگان انتقال خون استان تهران با اشاره به جزییات طرح نذر خون در ایام محرم، گفت: در این زمینه سیستم نوبت‌دهی برای نذر خون در ماه محرم راه‌اندازی شده تا در برخی زمان‌ها که نیازمند اهدای خون هستیم، افراد به میزان کافی به مراکز مراجعه کنند.

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، دکتر مجید مسلمی درباره طرح "نذر خون" که هر سال در ایام محرم در سازمان انتقال خون برای داشتن اهدای خون کافی در کشور، برگزار می‌شود، گفت: در سال‌های اخیر  شاهد بودیم که مردم در ماه محرم نذوراتی دارند. به عنوان مثال نذر کردند تا در ماه محرم و تاسوعا و عاشورا خون اهدا کنند. بر این اساس بود که طرح نذر اهدای خون در سازمان انتقال خون راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به احتمال ایجاد ازدحام جمعیت در مراکز اهدای خون در  روزهای تاسوعا و عاشورا، افزود: بنابراین برای اینکه با ازدحام جمعیت در این روزها مواجه نشویم و بتوانیم به صورت مرتب و یکنواخت در تمام طول سال اهدای خون داشته باشیم، این طرح را به صورت انجام نوبت‌دهی پیش می‌بریم. بر این اساس برای پیشگیری از اهدای خون بیش از ظرفیت مراکزمان در یک روز و نداشتن اهدای خون در روزهای دیگر، یک سیستم نوبت‌دهی برای نذر خون در ماه محرم راه‌اندازی شد تا در برخی زمان‌ها که نیازمند اهدای خون هستیم، افراد به میزان کافی به مراکزمان مراجعه کنند.


ادامه

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی