اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محمدحسین فرحبخش: دوره وزارت صفارهرندی بدترین دوران سینمای ایران بود.

محمد حسین فرحبخش که خود را متخصص سینمای بدنه ایران می داند می گوید تلاش زیادی شد برای حذف سینمای عامه پسند اما در نهایت مردم وجه سرگرمی سینما را پسندیدند و مدیران ضدسینما حذف شدند. تهیه کننده «زندگی خصوصی» در گفت و گو با خبر فوری دهه های مختلف سینمای ایران پس از انقلاب را بررسی می کند. او معتقد است افکار مدیران سینمایی دهه شصت هیچ ربطی به نظام نداشت و فیلم هایی که ساخته می شد سینما نبود و بیشتر شبیه بیانیه بود.
فرحبخش درباره حاشیه هایی که در دهه 60 برای خودش به وجود آمده می گوید: روزی انوار به من گفت اگر قرار است از این فیلم ها بسازی بهتر است از این سینما بیرون بروی، من گفتم شما آب جوی هستید و من ریگ کف جوی. من ماندگارم و شما رفتنی...
این تهیه کننده سینما درباره مقابله مدیران سینمایی با وجود قهرمان در فیلم ها هم گفت: پنج سال آقای هاشم پور را ممنوع الکار کردند که سینما قهرمان نداشته باشد. در دهه 60 نزدیک به هزار فیلم ساخته شد که شاید تنها 20 تای آن الان قابل دیدن باشد چون سینما نبودند.


دیدن فیلم
  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی