اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

معمایی عجیب در ازدواج جنجالی «بهاره رهنما»!

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱ ب.ظ
انتشار خبر و عکس ازدواج دوم بهاره رهنما با فردی به نام امیرخسرو عباسی-که آن طور که پیج رسمی عروس خانم اعلام کرده هم مهندس است و هم ساکن الهیه و هم کارآفرین نمونه با تولید کرم زیبایی شترمرغ-بیش از آن که هواداران این بازیگر را شگفت‌زده کند پرسشی را پیش‌روی آنها گذاشت درباره واکنش خویشاوندان و دوستانش نسبت به این ازدواج.
در میان خویشاوندان بهاره رهنما به غیر از پدر و مادرش که تصاویرشان در کنار عروس خانم منتشر شد، چهره‌هایی نظیر مهزاب قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان که اتفاقا در حوزه اظهارنظرهای اجتماعی فعالند و مهراب‌شان تقریبا درباره هر اتفاق پرهیاهویی موضع گیری می‌کند، هنوز هیچ واکنشی از خود نشان نداده‌اند.
عین این مسأله درباره پریا قاسم خانی فرزند بهاره از همسر اولش پیمان قاسم‌خانی صدق می‌کند. این دختر جوان هم تاکنون هیچ واکنشی به این ازدواج نشان نداده است؛ همین طور افرادی چون سروش صحت که در حلقه نزدیکترین دوستان بهاره بوده‌اند.

ادامه
  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی