اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ستاره هایی که متهم به کودک آزاری هستند

يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸ ب.ظ

 تمام ستارگان نمی درخشند. ستارگان ورزشی و هنری گاهی چنان پر نور به نظر می رسند که چشمان مردم عادی را کور می کنند و باعث می شوند واقعیت هایی از زندگی آنها پنهان بماند که گاهی به حال اجتماع مضر است. با این حال همیشه کسانی هستند که چشم شان به نور دروغین این ستاره ها خیره نمی شود و می توانند آن گوشه های پنهان را ببینند و رازهای سیاه ستارگان را برای سایرین افشا کنند. در ادامه 8 ستاره جهان را که متهم به کودک آزاری هستند بشناسید.


1. وودی آلن

شاید یکی از تعجب برانگیزترین و در عین حال تبعیض آمیزترین اسامی این فهرست بدنام بازیگر و کارگردان نابغه و پرآوازه آمریکا، وودی آلن باشد. از این جهت که ممکن است فکر کنید چطور ممکن است کسی در خاک آمریکا به بچه ای دست درازی کرده باشد اما نه تنها مورد تعقیب قرار نگرفته بلکه همچنان محبوب هم باشد. اما این واقعیت دارد. وودی آلن به جرم دست درازی به دخترخوانده هفت ساله اش متهم شد. هر چند این جرم ثابت نشد اما باعث تغییرات اساسی در زندگی اش شد، از جمله این که رابطه اش با میا فارو بازیگر سرشناس که به مدت طولانی همکار و همسرش بود تغییر کرد. میا فارو بعد از 13 سال زندگی با وودی آلن او را به مجازات چنین رفتار زشتی ترک کرد.

ادامه
  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی