اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

نماینده مجلس دهم با تاکید براختصاص حداقل ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان برای ویزیت یک بیماردرمطب،گفت: برخی پزشکان با ویزیت همزمان چند بیماربه دنبال درآمدزایی بیشتر هستند.

به گزارش خبر فوری به نقل از خانه ملت ، اصغر سلیمی درخصوص ویزیت همزمان چندین بیمار درمطب پزشکان،گفت: ویزیت یک بیمار باید طبق یک محدوده زمانی قانونی دردنیا انجام شود،گفت: اما متاسفانه با توجه به اینکه درکشورما تعداد پزشکان محدود بوده و نام برخی پزشکان نیز معروف شده است، بیماران سعی می کنند به روند درمانی خود به پزشکان خاصی مراجعه کنند؛ بنابراین ممکن است به دلیل انبوه مراجعه بیماران، پزشکان به ناچار چندین بیمار را دراتاق معاینه کنند.

نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی، افزود: اما اگر بتوان بحث پزشک خانواده را در کشورفعال کرد، یعنی بیماران از طریق پزشک خانواده به متخصصان ارجاع شوند؛ به طورحتم ازدحام مراجعه بیماران به برخی پزشکان کاهش پیدا می کند، بنابراین دراین شرایط پزشک مجبور نیست که از چندین بیمار همزمان درمطب پذیرایی و یا ویزت کند؛ البته برای هر بیمار باید 30 دقیقه زمان معاینه درنظرگرفت.

وی با بیان اینکه حداقل اختصاص 10 تا 15 دقیقه برای عینه بیمار نیز زمان قابل قبولی است،تصریح کرد: به طورحتم ویزیت همزمان چندین بیمار منجر به این می شود که برای معاینه نتوان زمان کافی رادرنظرگرفت.


ادامه

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی