اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

چگونه روی مد باشیم

پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۵۷ ب.ظ

دستورالعمل خوش تیپی یا چگونه روی مد باشیم.

به گزارش خبر فوری به نقل از گلونی

۱- هر صبح کله‌تان را داخل پیراهنتان جا بگذارید تا مادرتان همراه با لباس‌ها، موهایتان را هم اتو بکشد. مدل مو در زیبایی بسیار مهم است دخترها می‌توانند موهایشان را از ته بتراشند و پسرها گیس‌هایشان را از دو طرف ببافند. این طوری به روز و متفاوت می‌شوید.

۲- لباس‌های پدر بزرگ و مادر بزرگ مرحوم‌تان را پیدا کنید اگر توسط موریانه‌ها و بیدها خورده شده بود که همان را بپوشید. اگر سالم مانده بود با قیچی قسمت‌هایی از آن را ریش ریش کنید و بپوشید. حالا دقیقا مطابق مد روز هستید.

۳- اگر خواهر یا برادر کوچکتر یا بزرگ‌تر دارید، صبح ها زودتر از آنها از خواب بیدار شوید و لباس‌هایشان را به تن کنید. فقط حواستان باشد که امسال لباس تنگ و کوتاه مد است یا لباس بزرگ و گشاد. اگر اشتباه کنید، کم کم چهل و سه سال از مد عقب می‌افتید.

۴- داشتن لباس مارک دار از نان شب هم واجب‌تر است. چند کیلو مارک معروف از بزازی سر کوچه بخرید و هر روز چند تای آن‌ها را به لباس‌هایتان بچسبانید. حالا شما یک مارک پوش فوق‌العاده هستید.


ادامه

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی