اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر دوشنبه 23 مرداد ماه میزبان حضور محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون همزمان با اجرای نمایش «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی بود.

به گزارش خبر فوری و به نقل از ایلنا، شهاب حسینی کارگردان نمایش «اعتراف» بعد از پایان اجرا ضمن تقدیر از حضور محمدعلی کشاورز در تالار اصلی بیان کرد: طی روزهای اخیر با حضور استاد علی نصیریان در نمایش «اعتراف» شاهد هنرنمایی هنرمند بزرگی هستیم که وجودش برای همه ما افتخار است اما امشب تلالو این اجرا با یک خورشید دیگر دو چندان شد و آن حضور استاد محمدعلی کشاورز است که در کنار شما عزیزان تماشاگر به تماشای نمایش ما نشستند.

محمدعلی کشاورز هم در میان استقبال پرشور مخاطبان بیان کرد: من خودم را شاگرد علی نصیریان می‌دانم. او  نمایشنامه‌نویس و بازیگر بزرگی است که همیشه در زندگی تئاتری من حکم استادی را داشته و من هرچه در هنر تئاتر ایران تجربه کردم از حضور علی نصیریان بوده است.


دیدن تصویر

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی