اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب


یک آخرالزمان برای زمینی که در آن زندگی می‌کنیم؛ این خلاصه‌ای از نمایش «گفتگوی برجای‌ماندگان» به نویسندگی محمد زارعی و کارگردانی میلاد شجره است که در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است.

به گزارش خبر فوری به نقل از ایلنا، آنها که از «بهشت» آن طرف دیوار جا مانده‌اند در رویای رسیدن به آرمان‌شهری روز و شب را بهم گره می‌زنند که تصوری از آن ندارند. آرمان‌شهری که با یک دیوار حاشیه‌نشین‌ها را از خود رانده تا در فقر و بیچارگی روزگارشان را سپری کنند. «گفتگوی برجای‌ماندگان» راوی گفتگوی میان افراد این طرف دیوار است که می‌خواهند هر طور شده پایشان به آن طرف باز شود؛ گفتگویی که توسط یک دلقک به بحران کشیده می‌شود.

رضا بهبودى، محمدصادق ملک، باران کوثرى، محسن نورى، محمد خاکساری و امین اسلامی بازیگران و جهانگیر کوثرى و محمدحسن معجونی صداپیشگان این نمایش هستند.

در گفتگو با میلاد شجره، کارگردان نمایش، از این جامعه ضدآرمانی و فضای آخرالزمانی که تصویر کرده، صحبت کردیم که در زیر می‌خوانید:

چقدر موضوع آخرالزمانی نمایش شما با خشونت‌طلبی و نابودی جهان مرتبط است؟ با توجه به اینکه یک ضدآرمانشهر را نشان می‌دهد که می‌تواند به اتفاقات ناگواری که امروز در حهان می‌افتد مرتبط شود؛ از تصمیم‌های نژادپرستانه ترامپ تا حملات داعش و گروه‌های تروریستی دیگر برای نابودی جوامع انسانی.


ادامه

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی