اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

ندای آسمانی از نشانه های حتمی ظهور حضرت مهدی(ع) است و آن٬ صدایی است که از آسمان٬ توسط جبرئیل امین ایجاد می شود. به وسیله ندا٬ نام و نسب حضرت مهدی (ع) حقانیت ایشان و شیعه بیان می شود.

به گزارش خبرفوری به نقل از فرهنگ نیوز؛ امام عصر ٬ بعد از صحیه و ندای آسمانی در شب جمعه ٬ شب قدر و 23 ماه مبارک رمضان ٬ "ظهور" میفرمایند. و بعد از حدود "سه ماه و نیم" و در روز شنبه ٬ عاشورای (دهم) ماه محرم ٬ در مکه مکرمه و از کنار کعبه ٬ مابین رکن و مقام (رکن یمانی و مقام اسماعیل) ٬ "قیام" ٬ میفرمایند و پرچم و رایۀ خویش را برای آغاز حکومت جهانی ٬ علنی میفرمایند. بنابراین ٬ بین ظهور و قیام امام عصر ٬ فاصله زمانی در حدود سه ماه و نیم ٬ وجود دارد. در "قیام" حضرت از کنار خانه خدا و کعبه 313 ٬ نفر از یاران ایشان ٬ در کنار وی خواهند بود. اما بعد از قیام و اعلام آغاز "خروج" برای اقامه حکومت جهانی اسلامی ٬ ایشان منتظر می مانند که تعداد یاران و حلقه دوم اصحاب ٬ به 10 هزار نفر برسد و آنگاه "خروج" خویش را از مکه برای فتح جهان ٬ آغاز میفرمایند. بنابراین ٬ "ظهور" در جمعه ماه رمضان با صیحه آسمانی اتفاق می افتد ٬ "قیام" در شنبه ماه محرم و روز عاشورا در کنار کعبه به همراه 313 نفر از اصحاب خاص ٬ شروع می شود و "خروج" حرکت امام از مکه به سمت مدینه و کوفه بعد از جمع شدن 10 هزار نفر از یاران ٬ اتفاق می افتد.

ادامه خبر
  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی