اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کدام رسانه پیروز و کدام بازنده انتخابات است؟

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۰۱ ب.ظ


یک استاد ارتباطات درباره‌ی عملکرد رسانه‌های سنتی و مدرن در انتخابات ۹۶، گفت: انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ نشان داد که دوران رسانه‌های سنتی و رسانه‌های حکومتی و دولتی که نخواهند نظر مردم را در پیام‌هایشان لحاظ کنند به سر آمده است. ما شاهد این هستیم که امروز مردم با رسانه‌های خودشان حرف‌هایشان را تحمیل می‌کنند.

ایسنا/

 دکتر محمد سلطانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد صداوسیما در انتخابات و همچنین نقش شبکه‌های اجتماعی، اظهار کرد: این انتخابات نشان داد که پیروز این فضا شبکه‌های اجتماعی و بازنده آن صداوسیماست. پیروز این انتخابات فضای وب ۲ است که توسط مردم تولید محتوا می‌کند. در مقابل، رسانه‌های سنتی قرار می‌گیرند که توسط بازیگران سیاسی هدایت می‌شود که می‌خواهند افکار عمومی را تغییر دهند.

این استاد ارتباطات سپس با اعتقاد بر اینکه پیروزی این دوره از انتخابات، پیروزی تولید افقی بر تولید عمودی محتواست، اظهار کرد: دوره پیروزی رسانه‌های مدرن بر رسانه‌های قدیمی است و نشان دادن اینکه رسانه‌های اصلی امروز دیگر فضای مجازی هستند. رسانه‌های اصلی دیگر صداوسیما و حتی مطبوعات نیستند، بلکه رسانه‌های امروز، مردم‌اند.


ادامه خبر

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی