اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

گلایه عزت الله انتظامی از شرایط سخت زندگی

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲ ب.ظ



انتظامی با بیان ناگفته‌ای از آرامش تابلوی "وَإِن یَکَادُ" و همچنین ابراز امیدواری به افزایش سطح مطالعه جوانان جامعه گفت: سعی می‌کنم کاری را انجام ندهم که در آینده از انجام دادن آن پشیمان شوم.

فردا/

عزت‌الله انتظامی گفت: هم اکنون تعداد  زیادی از هنرمندان سالخورده در بین خانم ها و آقایان وجود دارند که حقوقی نمی‌گیرند اما ما تلاش می‌کنیم تا با همکاری خانه هنرمندان و همچنین شهرداری و با کمک خیران مبالغی را برای کمک به آن‌ها جمع آوری کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا بنده از افرادی که امکاناتی در اختیار دارند، کمک می‌گیرم و آن را به دست نیازمندان می‌رسانم چرا که بسیاری از این افراد به اندازه پیر و ناتوان هستند که حتی توانایی خارج شدن از منزل را هم ندارند.

بازیگر فیلم "راه آبی ابریشم" با اشاره به دیدار خود با ثریا حکمت پیش از فوت این هنرمند ، اظهار کرد: پیش از فوت ثریا حکمت منزل او را به سختی پیدا کردیم و برای دیدار با او و همچنین کمک کردن به این هنرمند، راهی منزلش شدیم.

وی تصریح کرد: وقتی به منزل زنده یاد حکمت وارد شدیم ، متوجه شدیم که او با دختر خود که به بیماری ام اس مبتلا است ، زندگی می‌کند اما دختر او با وجود این بیماری به هنرهای دستی بسیار علاقه داشت و جاشمعی‌های زیبایی درست می‌کرد که یکی از آن‌ها را به عنوان هدیه در اختیار من قرار داد.


ادامه خبر

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی