اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب


سجاد مردانی، قهرمان تکواندو کشورمان با حضور در برنامه «خندوانه» از دلیل روی‌‌آوردن به این ورزش گفت.

خبرآنلاین/

 

 برنامه تلویزیونی «خندوانه»، شامگاه چهارشنبه 30 فروردین، میزبان سجاد مردانی، عضو تیم ملی تکواندو کشورمان بود.

آغاز برنامه، سجاد مردانی درباره سابقه ورزشی خود گفت: «در شهرکرد به دنیا آمدم اما بزرگ شده شاهین‌شهر اصفهان هستم. از سن هفت سالگی تکواندو کار می‌کنم. سال 1387 در رده سنی نوجوانان وارد تیم ملی شدم، عضو تیم ملی جوانان هم بودم.»

او با اشاره به فعالیتش در فوتبال و والیبال هم توضیح داد: «من نوجوانی دروازه‌‌بان بودم همان زمان خیلی خوب کار می‌کردم البته در رشته والیبال هم کار کردم، اما ورزش انفرادی و قهرمانی را بیشتر دوست داشتم. مادرم و خواهرم نیز در زمینه تکواندو کار می‌کردند. من و برادرم هم تکواندو را انتخاب  کردیم که برادرم به دلیل ادامه تحصیل این ورزش را کنار گذاشت.»


ادامه خبر

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی