اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار فرهنگی فوری

اخبار فوری و لحظه ای فرهنگی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

زن فیلم‌ساز بودن دو برابر زجر است

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۴۱ ب.ظ
زن فیلم‌ساز بودن دو برابر زجر است

کارگردان فیلم «دریاچه ماهی» درباره مشکلات فیلسازی که یک زن با آن مواجه است، گفت: زن بودن در اینجا نوعی زجر است، زن فیلمساز بودن دوبرابر زجر است و زن فیلمسازی که بخواهد درباره دفاع مقدس فیلم بسازد چند برابر زجر است.

به گزارش ایسنا، مریم دوستی شامگاه 12 بهمن ماه در نشست رسانه‌ای فیلم «دریاچه ماهی» گفت: مدیران ما نگاه قابل اعتمادی به فیلمسازان زن ندارد و وقتی فیلم‌نامه را می‌خواندند بارها می‌گفتند، فکر می‌کنید می‌توانید؟ من فکر می‌کنم تفکر فیلمساز مهم است نه جنسیت آن.


او همچنین درباره اینکه چرا فیلمش در بخش مسابقه‌ی جشنواره‌ی فیلم فجر نیست؟ توضیح داد: ما برای این موضوع بارها اعتراض کردیم اما کارساز نبود. خیلی بخواهم درباره فیلم فروتنی کنم، باید بگویم فیلم‌های بدتر از فیلم ما در جشنواره امسال هست که من آنها را دیدم اما فکر می‌کنم فقط باید سکوت کرد.


ادامه خبر

  • اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی